نبود نمایندگی مجمع امور صنفی در بشاگرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 4 تير 1394
بازدید : 352
نویسنده : فــردیـن احـمدی

معاون فرماندار شهرستان بشاگرد گفت: به دلیل کمبود اتحادیه های صنفی در این شهرستان امکان تشکیل اتاق اصناف در بشاگرد وجود ندارد.

13911215000016_PhotoA

به گزارش عصر بشاگرد، بشاگرد در سال ۱۳۸۸ از بخش به شهرستان تبدیل و از شهرستان جاسک جدا شد؛ اکنون بیش از هشت سال از شهرستان شدن بشاگرد گذشته است اما هنوز کمبودهای بسیاری در این شهرستان دیده می شود.

نظارت بر بازار هر شهرستان یک امر ضروری می باشد و تشکیل مجمع امور صنفی در تمام شهرستان ها یک نیاز برای اصناف و مردم آن منطقه به شمار می رود.

در همین رابطه و به مناسبت روز ملی گرامی داشت اصناف یه سری به بازار بشاگرد زدیم و به درد دل مردم و اصناف این شهرستان گوش دادیم.

جابر پروانه یکی از مغازه داران بشاگرد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه شهرستان بشاگرد فاقد اتاق اصناف می باشد و این امر کار را برای ما خیلی سخت کرده است.

وی که خود یک فروشگاه پوشاک در مرکز شهرستان بشاگرد دارد چنین می گوید: به دلیل نبود مجمع امور صنفی در شهرستان قیمت گذاری بر روی اجناس برای ما خیلی سخت و دشوار است و باید قیمت های جدید را از اتحادیه های شهرستان جاسک تهیه کنیم.

جابر پروانه همچنین افزود: در حال حاضر نظارت بر بازار به حدی پایین آمده است که ما شاهد این هستیم که برخی از صنف ها به صورت غیر مجاز فعالیت می کنند، مثلا یک مغازه کیف و کفش میاد پوشاک هم عرضه می کند و کار برای پوشاک فروشان سخت می شود. و یا یک فروشگاه زنانه اجناس مردانه عرضه می کند.

ناصر میهن پرست یکی دیگر از بازاریان بشاگرد هم گفت: نظارت بر بازار بشاگرد وضعیت خوبی ندارد و خیلی دیر به دیر بر اصناف نظارت می شود که این امر باعث گران فروشی شده است.

وی ادامه داد: مردم هم در این رابطه به یک نحوی مقصر هستند و باید در مقابل گران فروشی ها واکنش نشان دهند و به مسئولین مربوطه گزارش دهدند.

میهن پرست اظهار کرد: بنده فروشنده لوازم آرایشی و بهداشتی هستم. متاسفانه این روزها در اکثر سوپر مارکت ها مشاهده می شود که لوازم آرایشی و بهداشتی عرضه می کنند و این یک مشکل برای صنف لوازم آرایشی و بهداشتی است و باید به این مسئله رسیدگی شود.

وی همچنین یک پیشنهاد هم عنوان کرد که بازرسی ها و نظارت بر بازار حداقل هفته ای یک بار در شهرستان انجام شود تا هم جلو گران فروشی ها گرفته شود و هم جلو تخلف اصناف گرفته می شود.

امین پورزارعی که در صنف عکاسی فعالیت می کند نیز گفت: ما قیمت ها را از شهرستان جاسک می گیریم و این برای ما مشکل است که هر چند وقت یک بار برای لیست قیمت های جدید به این شهرستان سفر کنیم.

پورزارعی افزود: یک بشاگردی برای گرفتن مجوز و پروانه کسب باید چندین بار به شهرستان جاسک سفر کند و بابت این کار هزینه های زیادی متقبل شود.

وی گفت: نبود اتاق اصناف در شهرستان یک مشکل برای همه است و امیدوارم به زودی راه حل هایی هم برای رفع این مشکل توسط مسئولین پیدا شود.

در گفتگوهای اخیرمان با معاون فرماندار شهرستان بشاگرد متوجه شدیم که مسئولین هم این دغدغه را دارند و بارها برای رفع این مشکل تلاش کرده اند.

حسین باباخانی اظهار داشت: در واقع نبود مجمع امور صنفی در شهرستان بشاگرد یک مشکل برای بازار این شهرستان به شمار می رود و بارها این مشکل در جلسات شورای اداری شهرستان مطرح شده است.

معاون فرماندار بشاگرد گفت: ما به صورت خیلی جدی پیگیر این مشکل بودیم و به دلیل کمبود اتحادیه های صنفی در بشاگرد امکان تشکیل اتاق اصناف در این شهرستان وجود ندارد.

وی افزود: حداقل باید ۱۰ اتحادیه صنفی در شهرستان تشکیل شود تا بتوانیم مجوز مجمع امور صنفی را در استان بگیریم ولی متاسفانه در حال حاضر امکان تشکیل بیش از سه اتحادیه در شهرستان بشاگرد وجود ندارد و این تعداد بسیار کم است.

باباخانی گفت: به محض اینکه تعداد اتحادیه ها به حدحساب برسد اتاق اصناف در شهرستان بشاگرد تشکیل می شود.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار استان هرمزگان , ,
:: برچسب‌ها: اتاق اصناف ، بازرگانی بشاگرد،سردشت بشاگرد،حسین باباخانی،دولت تدبیر وامید،صنف، مجمع امور صنفی، معاون فرماندار، استانداری هرمزگان، استان هرمزگان،شهرستان بشاگرد، صنف بازاریان بشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 74
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 1680
بازدید کل : 125126
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com